Általános Információk
Cégünk 1996. januárjában alakult. Eredetileg könyvelőiroda létrehozása volt a célunk. Ehhez vásároltunk könyvelő és bérszámfejtő rendszert, amivel azonban nem voltunk megelégedve. Ezért döntöttünk saját fejlesztés mellett. A cég alapítója eredetileg informatikusnak, majd programozónak tanult, csak később könyvelőnek. Így minden adott volt, hogy visszatérve a gyökerekhez, igényeinknek megfelelően tudjunk kialakítani szoftver hátterünket.
A saját felhasználás mellett egyedi nagy rendszerek fejlesztését végeztük, ami még 1996-1998 között „szájról-szájra” terjedt. Egyre több megkeresést kaptunk azzal, hogy „nekem is olyan program kell, amit láttam a barátomnál”. Fokozatosan áthelyeződött a hangsúly a programok készítésére.
A megkeresések miatt célszerű volt az egyedi fejlesztésű nagy szoftverek mellett (amiket ma integrált rendszerként emlegetnek) készíteni egy univerzális, könnyen más igényekre szabható programcsomagot. Ezzel elérkeztünk ahhoz a fordulóponthoz, ami a mai napig meghatározza tevékenységünket. Robbanásszerűen megnövekedett felhasználóink száma, így ahhoz, hogy mindenkire figyelni tudjunk, át kellett állnunk a termékek követésére, tanácsadásra, a velünk dolgozó könyvelők háttértámogatására.
Jelenlegi fő profilunk könyvelő, ügyviteli és számlázó programok készítése/forgalmazása. Ezeket egyrészt saját tapasztalataink, másrészt partnercégeink kérései, visszajelzései alapján fejlesztjük. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a mai napig olyan nagyszerű emberekkel dolgozhatunk együtt, akik még 1997-98 évben először béreltek, majd vásároltak tőlünk programot.
Miért érdemes a mi rendszereink mellett dönteni?
Mert
– nem egyszerűen egy programot kap. Együttműködésünk keretében igyekszünk segíteni a megfelelő programhasználat kialakításában, az alkalmazott eszközök kiválogatásában (számítógép, nyomtató, hálózat). Hardware eszközök beszerzésében is szívesen segítünk, ilyen esetben a konkrét feladat ismeretében teszünk ajánlatot;
– nálunk a programozó is könyvelő. Így nem a programozási tankönyvből indultunk ki, hanem a gyakorlatból. Könnyebben megtaláljuk a közös hangot, nem kell elmagyaráznia, hogy mit jelent a tartozik/követel, a deviza átlagár vagy az év végi átértékelés. Szintén megértjük, hogy miért kényelmesebb és gyorsabb a szám billentyűzet és az ENTER, mint a TAB gomb a billentyűzet bal oldalán :o) Kattintgatni, egerészni sem szeretünk, ezért igyekeztünk mindent a billentyűzetről elérhetővé tenni;
– a több ezer könyvelt cég biztosítja, hogy a terméket ne csak „laborban” teszteljük, hanem valós körülmények között, a mindennapi életben előforduló váratlan helyzetekben is;
– nem hagyjuk magára. Munkaidőben elérhetőek vagyunk telefonon, e-mailben. Hívhat bennünket, ha valahol elakad és megoldjuk a problémát;
– a jogszabályi követést kedvező feltételek mellett tudja igénybe venni
– nem küldünk meglepetés számlákat. Költséghatékonyan dolgozunk, így évek óta nem kellett emelnünk a követési díjakon
– nem szükséges informatikus a rendszereink telepítéséhez, frissítéséhez. Amennyiben van internet a számítógépén, a frissítések megjelenésekor Ön értesítést kap a letöltés lehetőségéről, amit egy gombnyomással elvégezhet
Érdemes megfontolni ezeket a szempontokat. Egy jó döntéssel nemcsak kellemetlen helyzeteket előzhet meg, hanem időt, ezzel pedig pénzt takaríthat meg.